Skola Buuh -.-


Nu har skolan börjat igen..
Men jag hade ingen lust att gå, så jag stannade hemma istället.
Jag har typ skaffat ett liv hemma.. Älskade att gå till skolan innan, men nu kan jag bara inte tänka mig de.
För det är verkligen så jobbigt när man har vänt dygnet och en massa.. Nu får man allt vända tillbaka de!
Lovet har varit helt okej, saknar faktiskt dom flesta.
Vad som har hänt under lovet har väll antagligen inte varit något speciellt mer en att jag har varit i Falkenberg liksom jag var och hälsade på mina kära kusiner.
Sen så hängde min kusin med mig, de var allt skoj vi spelade data, han är ju kille så det blir ju att man får spela istället för att sminka sig och snacka tjej snack. Bloggen har verkligen inte gått i de första för mig, att skapa ett inlägg bara sådär.
Nu så hälsar tre killar på från Göteborg ja de är väll skoj jag är ju allt van vid att vara med killar så.
Jag är inte alls glad över att skolan har börjat för en vecka sen saknade jag skolan enormt men nu verkligen nu så känns det som skolan inte finns mer..
Aja lite mycket jag kanske skrev, men har ju inte skrivit på länge Sorry! <3
Kramar Caroline!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0