Kvällen! var verkligen Toppen)

Hejhej, nu ligger jag här i sängen och ska strax sova. Har sovit GGGÖR gott inatt:)
Jag är dock fortfarande sjuk vilket är synd.
Men min kväll har verkligen varit underbar.
Därför jag inte har hunnit skriva, såhär började den:
Först och främst så började jag tvätta mina kläder satte på badet så länge.
Sen efter de när jag hängde upp dom andra kläderna så hoppade jag i badet så skönt! så låg i badet och typ bara njöt!, Sen efter de gav jag mig upp ur det och satte på kläder och gjorde en ansiktsmask. Efter det så tog jag på mig sånt dära som ska ta bort finnar. Efter ansiktsmasken och den som tar bort finnar, ja finnarna blev mycket mindre(Y).


Btw, jag använder knappt smink längre, denna bilden var när jag väl orkade att sminka mig!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig helg =)

2010-02-26 @ 15:44:19
URL: http://dailylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0