We need love..<3

Känslorna är inget vi kan göra åt.. Kommer fortsätta att vara kär i dig och de är nog inga problem ska ni få se.
Idag så har dagen varit piss som vanligt, har inte heller orkat skriva vet inte vad de är med mig har ingen lust längre. Hoppas eran dag har varit ren kanon! för här är de inget att snacka om.
Var inte heller i skolan för några saker, de behöver vi nog inte ta upp? Men om jag ska säga en sak så är det att jag mår faktist mycket bättre nu och kommer nog vara i skolan imorgon.. Får väll bli att man pluggar Engelska och (Svenska prov!) Aja då ses vi väll senare kanske? eller imorgon. Hejdå! puss och kram/Caroline(K)(L)(A)


Ni kan ju alltid kommentera och göra min dag så mycket bättre? <3

Kommentarer
Postat av: JuliaD<3

Allt kommer ordna sig carro! du gör som du vill gumman!<3

2009-11-04 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0