Tråkig dag.

Jo kan säga en sak jag mår inte alls bra idag, tar inte upp något alls här på bloggen, okej?
Dagen har väll varit att man var i skolan tråkigt men ändå sårande.
Jag känner mig riktigt dum nu vänskap o allting bara krossas samman.
Jag klarade inte av allt tryck så jag doppade mig i badet och stannade där i ett långt tag.
Jag har inte fått mat i mig heller så jag är hemskt hungirig medans dom andra satt här hemma och åt pizza.
Känner mig verkligen inte med här menar känner mig osynlig.
Hejjdå hur mår ni jo själv mår man alls inte bra?


Har ni tips på något som gör att man blir glad..?

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: Tack! Jo de är bra, med dig då?(:

2009-11-27 @ 22:30:40
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0