löshår på!:)


Hej, såhär ser jag ut när jag har löshår.. och ja de är väll sådär fint:)<3 men lite väl långt..
haha:) Godmorgon ialf alla har ju inte vaknat enu lite konstigt för de är rättså sent!
De är bara bra med mig nu när farmor och farfar har varit här några dagar så..
Hoppas allt är bra med er!<3
Lyssnar på Kelly clarkson- beautiful Disaster:) grymt bra tjejen!


Jag älskar dig mer en himmel och jord mer en vad jag kan säga ut i ord för du finns här i mitt hjärta, och du kommer alltid vara där de vet du.. Jag lyssnar inte på vad andra säger utan jag lyssnar bara på dig och vad mitt hjärta vill!  Jag vill inte visa upp mig jag villl bara visa upp mig för dig. Jag försöker inte passa in de ända jag försöker göra är hur mycket du ska förstå hur mycket jag känner för dig! om du skulle sluta gilla mig så hade jag låtit dig för jag gör ju allt för dig. om du mår dåligt så ska jag försöka se till att allt blir bra för du är den första jag kommer till även fast de är svår tid ! Jag kommer alltid älska dig!<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0