Jag är kär och Jag älskar han..<3

Varje gång du har sakt till mig att du älskar mig, så blir hela jag glad precis varje gång.
Jag har gjort allt fel och vill bara ha det som igår då tiderna med dig var som bäst.
Ser du bilden? Den fina bilden gjorde han till mig och jag bara skrek av kärlek.
Jag kände snabbt att han är den jag har letat för. Kommer ihåg första gången vi var
ojj visste inte vad jag skulle ta mig till,, men det gick ganska bra för jag hade mina vänner.
Nästa gång vi sågs var när jag gick hem från skolan... du gav mig den kram du hade lovat mig
på länge och jag blev så glad,, tredje gången ja de var väll när vi var ensamma, och vi visste inte alls vad vi skulle göra.. fjärde gången var väll byås? ojj vi två var "in love" hihi du höll om mig
och jag var så lycklig,, aldrig har jag varit så lycklig, idag har varit den sämsta dagen i mitt skit liv.
Ja, jag ångrar allt jag menar varje liten mening jag skrev, att de inte kunde vara du och jag
p g a en sak, och det var inte mitt fel. Och jag jag klarade inte av livet mer.. kändes så fel allt
kändes fel, hoppas du läser och ser hur mycket du betyder för mig ska alltid vara du och jag även om jag sårade dig djupt in i hjärtat älskling, men vad skulle jag ta mig till utan dej? och jag kommer alltid vara kär i dig, jag menar ingen kan bestämma mina känslor till dig..?
Du kan alltid lita på baby! jag hoppas du vet de och jag hoppas du vet att mitt hjärta dunkar varje dag för dig varje litet hjärtslag slår för dig älskling..
Dejan!<33333333333

Kommentarer
Postat av: Nellie<3

Så mega fint skrivit <3

och skiiit fin bild <333

2009-11-08 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0