dagen,,

shaa.
idag så har allt varit upp och ner får jag väll säga,
men jag lovade o skriva idag.
Svenska provet gick ju inte alls bra, fattade ingenting så gissade
hela tiden. Skolan idag har varit jätte skoj med min Julia J
hihi. Slöjd direkt på morgonen hade vi och ja de var väll typ som vanligt
Att sticka och lyssna på musik m.m. Sen hade vi h-timme fy vad jobbigt
alla var ju på lektion och de var jätte jobbigt.. ingen man kunde typ vara med.
Sen så hade vi teknik , lunch, RT , matte och svenska! Sen så åkte man ju hem
och jag somnade kvickt! sov till klockan 20.30 lite dumt ha?
men ska iväg nu hejdå gullungar!

Kommentarer
Postat av: Nellie <3<3<33<3<3

inget sj ?<333333=)du e för söt

2009-11-08 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0