Min dag.

Har inte skrivigt nu på ett tag, men jag har inte helt änkelt hunnit.
Min dator har också gått sönder.. inte så kul)
De var ju skola idag som vanligt, inget skoj alls men skolan är ju inte till för att man ska ha skoj så..:) Vad händer idag jag vet inte? kanske typ kolla på någon film eller helt änkelt bara tv.
Åh, nu har det verkligen blivigt vinter fy vad hemskt jag gillar de inte alls och skolan är lika iskall som de är där ute:( önskade bara att sommaren skulle komma tillbaka nu direkt eller jag var i spanien och solade o badade som jag gjorde då.
Nu blir det mer att man tar ett bad här inne istället inte lika trevligt som de är ute.. men de kan ju bli mysigt ibland:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0