bad navelring m.m.

Nu sitter jag här hemma och funderar på fall om jag ska ta ett varmt bad lite snabbt.
Min navelpiercing gick av idag, lite konstigt för de har den inte gjort någon annan gång, så min bror köper ny till mig imorgon för han åker ju buss ändå till stan så han köper bara en navelring till mig.
Asså de är själva pärlan som gör att navel ringen inte åker ur, den har bara försvunnit jag fick en ren panik för vi skulle spela upp en teater i skolan, men ingen var ju och kollade (som tur var).
Dagen har varit riktigt konstig får jag ju ta och säga, jag nästan svimmade.. men den historian behöver vi inte ta för då skriver jag lika mycket som jag redan skrivigt. Men nu ska jag allt snabba mig härifrån och ta ett dopp och gå upp och fixa mig som vanligt inför imorgon och ikväll. Ha det göTT!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0